Monday, November 15, 2010

2009 оны SBS Acting Awards

SBS телевизийн Acting Awards нь энэ 2009 оны шилдэг шинэ залуу жүжигчдээ шалгаруулжээ. Бидний сайн мэдэх Эхнэрийн урхи киноны Унже буюу жүжигчин Jang Seo Hee уйлсан ба "Би энэ кинонд тоглосоноор ийм том олгосонд нь би ерөөсөө итгэхгүй байна. Би энэ шагналыг авахыг их хүссн ба би 11 настайгаасаа л жүжигчний мэргэжилд дурлсан харин ээж минь надад маш их тусалсан. Би одоо аав ээж 2тоо маш их баярлаж байна" гэж хэлжээ.
Харин одоо шилдэг жүжигчидтэйгээ танилцъя.
* Шинэ од
Kim Bum- DREAM киногоороо
Lee Min Jung- SMILE YOU киногоороо
Lee Yong Woo ба Son Dam Bi- STYLE киногоороо
Jung Kyu Woon- LOVE YOU 1000 TIMES
Oh Young Shil- Эхнэрийн урхи Авга буюу Хан Ирагийн дүрээр
Lee Hong Ki, Jung Yong Hwa болон Park Shin Hye- YOU'RE BEAUTIFUL киногоороо
Lee So Yeon ба Kim Tae Hyun- САХИУСАН ТЭНГЭРИЙН УРХИ /ТЭНГЭРИЙН ЭЛЧИЙН УРХИ/ киногоороо
Lee Tae Im- DON'T BE AFRAID киногоороо
* Шилдэг эрэгтэй жүжигчин
So Ji Sub- ГЭСГЭЭГДСЭН АХАН ДҮҮС киногоороо
* Шилдэг эмэгтэй жүжигчин
Kim Mi Sook- ГАЙХАМШИГТ ӨВ киногоороо
* Залуучуудын од шагнал
So Ji Sub, Lee Seung Gi, Han Hyo Joo, Jang Geun Suk, Bae Soo Bin, Kim Hye Soo, Jang Seo Hee, Kim Sun Ah, Cha Seung Won, Lee Soo Kyung
* Шилдэг хос
Lee Seung Gi ба Han Hyo Joo- ГАЙХАМШИГТ ӨВ киногоороо
* Энэхүү AWARDS-н онцлох үйл явдал
Lee Seung Gi ба Han Hyo Joo
* Drama Special Acting Awards
Cha Seung Won ба Kim Sun Ah- CITY HALL
* Шилдэг туслах эрэгтэй жүжигчин
Choi Joon Yong- ЭХНЭРИЙН УРХИ киногоороо
* Шилдэг туслах эмэгтэй жүжигчин
Oh Young Shil- ЭХНЭРИЙН УРХИ киногоороо тус тус шагнал авчээ
Удахгүй зурган мэдээлэл болгож оруулах болно.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Drama

Followers

Blog Archive

MovieDrama © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO