Monday, November 15, 2010

Гавол буюу жүжигчин Kim So Eun

http://lh3.ggpht.com/_QmykW6KKkJ4/SbIXzbufgTI/AAAAAAAAeHo/3GuEQH3esKI/s800/kim-so-eun-90307004.jpg
  • Нэр: 김소은 / Kim So Eun
  • Мэргэжил: Жүжигчин
  • Төрсөн огноо: 1989-Sep-06
  • Цусны бүлэг: O
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvDvMCmb2Jg6WKixxDz03S_cr7gm67r6mclpWrjNk9vYkrRCa2dAWWMkp0793UmGErla-HIhyQt2SYycNz0SpLrJdLI_QdQQP85Kij6Nij9Hkl0IwmXCdPobHWuMl-S4aCD9FyTelC3A8/s400/Kim_So_Eun-1.jpg
Түүний тоглосон олон ангит кино
  • A Good Day For The Wind To Blow (KBS1, 2010)
  • The Man Who Can't Get Married (KBS2, 2009)
  • Boys Before Flowers (KBS2, 2009)
  • Empress Chun Chu (KBS2, 2009)
  • Sad Love Song (MBC, 2005)
  • Sisters of the Sea (MBC, 2005)
Түүний тоглосон уран сайхны кино
  • Someone Behind You (2007)
  • The Show Must Go on (2007)
  • Fly, Daddy, Fly (2006)
  • Family Matters (2006)
  • Two Guys (2004)
http://coolsmurf.files.wordpress.com/2009/01/090121_kim.jpg
Тэрээр Солонгосын цөөхөн хэдэн натурал царайтай жүжигчдийн тоонд ордог юм байна. Мөн хэзээ ч мэс засалд орж байгаагүй гэж мэдэгдсэн гэнээ.

* Тэрээр "Үнэнийг хэлэхэд би их өвөрмөц юм хийх дуртай. Энэ тухай бодож явдаг. Нэг өдөр би өөрийн нэг таньдаг хүндээ жүжиглэж үзүүлсэн л дээ. Энэ үеэс л эхлэн жүжигчин болох анхны алхамаа хийсэн байхаа" гэсэн байна.

* Тэр голф тоглож сэлмээр тулалдаж чадна. Бага ангид байхаасаа л эхлэн 10 жилийн турш гулгалтаар хичээллэж байгаа. Тэр энэ бол өөрийнх нь авъяас гэдэг.

* Миний найз амазоны гүнжтэй төстэй л дөө. Би зөрүүд зантай. Мэдээж телевизээр гэр бүлийнхэнтэйгээ хамт өөрийгөө гаргаж байгааг хараад эвгүй байдалд орж сандарч эхэлдэг.

* Би Ha Ji-won эгчид үнэхээр дуртай. Би түүнийг ажлаа хийж байгааг хөрөөд ямарч дүрийг төвөггүй бүтээж байгааг нь хараад биширсэн. Би тэрэн шиг жүжигчин болохыг хүсдэг.

* Би хүмүүс намайг хараад Kim So Eun гэдэг талаас нь жүжигчний хувьд хичээнгүйлэн ажиллаж байгааг минь үнэлээсэй гэж боддог. Намайг хөөрхөн гэхээсээ илүү сайн жүжиглэдэг гэвэл надад сайхан байна.

* Надад хайрын тухай ямар нэг туршлага байхгүй. Би өмнө нь хэн нэгэнд дурлаж байгаагүй. Гэхдээ би BOF-т тоглосноор хайр гэж юу болох талаар бага зэрэг юм сурсан гэж бодож байна.

* Тэрнээс F4-нөөс түүний ideal залууг нэрлэ гэсэн асуултад тэрээр "Би өөрийнхөө сайн болох тэр хүний F4-н хэн нэгэн шиг байгаасай гэж хүсэхгүй байна. Миний сайн болох тэр хүн бусад хүмүүсээс илүү анхаарал халамжтай байгаасаа гэж хүсч байна. Энэ нь царайлаг байснаас илүү шүү дээ" гэж хариулсан байна.

* Kim Вum болон Kim So Eun нар нь BOF кинонд тоглохоосоо өмнө бие биенээ мэддэг дотно найзууд байсан байна. Тэд Chung-Ang их сургуульд хамт сурдаг юм байна. Kim So Eun "Kim Bum High Kick-т тоглосны дараа East of Eden-д тоглох гээд маш их завгүй байсан. Тэр үед нь би бас 2 кинонд тоглох гээд завгүй цагийн хуваарьтай байсан л даа. Тийм болохоор тэр үед бие биентэйгээ бараг уулзаагүй байсан Харин BOF-т тоглосноор бид бие биентэйгээ нилээд их уулзах болсон" гэсэн байна.

* Kim Вum-тэй BOF-т тоглосноор тэрээр түүнтэй хайр сэтгэлийн холбоотой болсон гэх мэт цуурхалыг сонсоод Kim Sо Eun нилээд сандарсан байна. Учир нь тэр түүнийг зөвхөн найзаа гэж боддог болохоор хэзээ ч тиймэрхүү харьцаатай болно гэж бодож байгаагүй гэнээ.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Drama

Followers

Blog Archive

MovieDrama © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO