Monday, November 15, 2010

Kim So Eun-ы хөөрхөн зурагнуудаас

2 Comentários:

Keith Richard Radford Jr said...

زمانی که من 17 زیر با Chris Dodd و شهری و سناتور Grassley و رید و میزبان دیگران مذهبی و بهداشت و درمان در کلیسا که در هالیوود زمانی که یک دسته از مجازات اعدام مدافعان برنامه ام کی اولترا زمان تماس تحقیقات کمیته کلیسا و کمیسیون راکفلر پس از پروژه زندان استنفورد و من وجود دارد ایستاده بود نمی دانستند چه کردم وجود دارد و یا هر چیزی برای برخی از زمان در مورد اتفاقات که منجر به وجود بودن من به یاد دارم یک جلسه. اگر آنها نمی خواهند به خود تا این واقعیت است که من وجود دارد گفته شد شد فیلم های گرفته شده از جلسه که در آن زمان من دفاتر این افراد چند بار نام یا آنها احساس می کنید نیاز به نیازهای مرد که رفته را از طریق تجربیات آسیب زا وحشتناک که زنان به گوش دادن به آنها.

نام من ریچارد Keith Radford جونیور است: گوشی من 818 913-3914 است
من همچنین در استنفورد زندان آزمایش در زمانی که ما بودند در یک اتاق بزرگ آماده برای بخشی از برنامه ای است که ما بودند رفتن به مانند زندانبانان من در امتداد دیواره بازگشت با رتبهٔ یک مکان به نوشتن را نشان می ater و می توان در فیلم شات در جدول برگشت داده شد. من یکی از آخرین کاغذ بازی همراه با 3 یا 4 دیگران را به پایان برساند و سپس نیست ورزش بود/داشتم تبدیل توهین آمیز به مردم سرکش یا طغیانگر گفته می شود زندانیان گارد حق خاموش ساخته شده. ما گفته شد که چه باید بکنید توسط مدیران بسیار قدیمی تر. بسیاری از مدیران وجود دارد. من نمی دانم که آنها دقیقا به این دلیل آنها همیشه به ما دادن بودند به عنوان ام کی اولترا بچه ها مواد مخدر. در ام کی برنامه اولترا من خواب بیدار در موقعیت های عجیب و غریب ، در زنان عجیب تخت درخواست آنچه شما می رویم به انجام به من ، لباس های عجیب و غریب, جعبه, مجموعه, جبهه ، گاهی اوقات قطره های چشم استفاده می شود و اغلب عجیب یکی در یک ضرب و شتم ، شاید برای دوربین های دیجیتال و یا فقط برای نوشتار پاسخ بودند. بازگشت به پروژه ، ضرب و شتم کسانی که بودند ترین اغلب بسیار خونین و تحريكي طراحی خود را. به هر حال زمانی که آنها جابجا طرف است که زمانی که افراد دیگر نگهبانان شد و داده شد باتوم و من و دیگران زندانیان تبادل مواضع سپاه پاسداران و زندانیان شد زیرا آنها قبلا ناراحت زندانیان در حال حاضر نه تحریک لازم بود ، ما ، با استفاده از سرب وزن باتوم استرس مواضع چراغ با صدای بلند صدای کتک و از طریق شکنجه محرومیت از خواب. ضرب و شتم توسط برخوردْ ما یکی از تنها باتوم که بود مثل حلزون حرکت سرب در حال اجرا را از طریق پایان آن ، بنابراین آنها می خواهم من ضرب خونین و سپس خنده و می خوردن آب نبات در مقابل از ما سپس ما به ضرب و شتم خونین برخی بیشتر بود. پاسداران کردم آب نبات و زندانی نبود. ضرب و شتم روزانه و چیزهایی مثل خوابي تمام وقت در سلولهای بودند. همه این موارد پس از تغییر از یک طرف به دیگری رخ داده و از آنجا که در ابتدا باتوم هیچ وجود دارد خیلی بیشتر شد. آنها blackjacks را خواسته بود و رد شد اما در حال حاضر مدیران همان حال سلاح.برخی از یکی بود یک جک بلک و آن نشان داد بیش از حد و من یکی از آن آسیب می دانند. در Wilshire ایستگاه پشت در 70 توره افسر تا دفتر را با یکی از من در همه زمان تهدید بود او خواهد من را با آن آمار.

Keith Richard Radford Jr said...

حدس من بود آنها را به ما آماده برای چیزی در تلاش بودند و من می دانم که هیپنوتیزم مورد استفاده قرار گرفت در ام کی اولترا تخصیص دادن. من می تواند به شما بگویم بسیاری از چیزهایی که من تجربه و آنچه انجام مى دادند و چه بد بود اما من مطمئن است که شما می دانید بیشتر از آن با داشتن این وب سایت. این برنامه تنها برای قتل مردم نبود ، بسیاری از مردم پیدا کردن موقعیت برجسته در دولت است.
قبل از این آزمایش زندان استنفورد آنها من را اطراف تمام زمان حرکت دهید. من در مردم تخت handcuffed لوله کشی و بسیاری از چیزهای دیگر ، داخل جعبه, در لباس در مجموعه بیدار. هنگامی که کلیسا درگیر کردم جلسه با عضو کنگره است که آنها قصد انجام کاری خوب بود اما اکنون آنها حتی نمی پاسخ تماس های تلفنی من فکر ممکن است وجود دارد? من توسط اوباش خارج از مجلس نمایندگان و High School من است که من در http://sosunite.blogspot.com وبلاگ من است Allot از این افراد در کنگره نوشته ام در مورد امروز مواجه شد. بدتر از همه مردم که در بالا جونیور من نیز در حال انجام کارهای مشابه در همان ظرفیت و اگر شما خواندن وبلاگ من شما که به نظر من فروتن کل چیزی پیدا کنید قبل از اینکه من همیشه به دنیا آمد و با این واقعیت است که به عنوان بچه کوچک من در زنان عجیب تخت خواب بیدار ، بسیاری از آنها من به یاد داشته باشید اما نام آنها را به خودم نگه پذيرفت، مردان است که در سرگرمی صنعت غيره آنچه شما انجام به نظر من ، یا داشتن شده قبل از جریان و گفت چه مردم گفتن این آخرین باری که شما را مجبور به رفتن را از طریق این است ما فقط نیاز شما یکی بیشتر یا در این صحنه... خوب من رانش کنید. من در اینجا به شما نیست بیش از آن بگویید. من می دانم این برنامه هنوز می گذرد. استفاده از آن می تواند نه محدوديّت توسط هر کسی ، چگونه مردم رفتن به قرار دادن کودکان از طریق این برنامه ها به توضیح امروز? مردم برای شکنجه و صنعت ، مذهب ، کشور? صادقانه جنس قوانین قتل است. حالا من می دانم که شما ممکن است به یکی از این افراد که فکر می کند همه چیز بهتر با مجازات مرگ بروید

Post a Comment

Drama

Followers

Blog Archive

MovieDrama © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO